Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok. W ubiegłym roku spółka (bez uwzględnienia wyników CDP i Grupy Dialog) osiągnęła 1,593 mld zł przychodów (wzrost o 1 proc.) i 403,2 mln zł skorygowa
Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Co
AVM na targach Mobile World Congress 2018Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych: WiFi w topologii mesh by uzyskać lepszą wydajność sieci domowej W czasie Mobile World Congress w Barcelonie (26.02-1.03.2018) firma AVM z
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: ?Integracja ? Innowacja ? Inspiracja? i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledził
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
Telekomunikacja Polska sprzedała firmę PayTel S.A., kwota transakcji wyniosła 5,7 mln zł. Nabywcą jest Comp S.A.PayTel jest spółką świadczącą specjalistyczne usługi na rynku płatności elektronicznych: obsługi pła
Ericsson wchodzi na rynek rozwiązań dla centrów przetwarzania danych ? umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie swoim klientom instytucjonalnym usług opartych na przetwarzaniu w chmurze (cloud)Operatorzy uzyskują moż
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne