Wiadomości branżowe

TelForceOne: sprzedaż telefonów myPhone w roku 2010 przekroczyła 200 tys. sztuk

Sprzedaż terminali - aparatów GSM marki myPhone utrzymuje trend wzrostowy. Od momentu wprowadzenia aparatów komórkowych własnej marki, na przełomie roku 2008/2009, spółka należąca do Grupy Kapitałowej TelForceOne

Sprzedaż terminali - aparatów GSM marki myPhone utrzymuje trend wzrostowy. Od momentu wprowadzenia aparatów komórkowych własnej marki, na przełomie roku 2008/2009, spółka należąca do Grupy Kapitałowej TelForceOne konsekwentnie powiększa wolumen sprzedaży swoich produktów. W całym roku 2010 spółka myPhone sprzedała 200 116 sztuk terminali GSM - to o 76,6 % więcej w stosunku do analogicznego okresu w roku 2009, gdy sprzedaż wyniosła 113 290 sztuk.

MyPhone to autorski model biznesowy, który opiera się na dostarczaniu użytkownikom aparatów komórkowych alternatywy wobec wszystkich innych skomplikowanych technologicznie telefonów. Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu (Simple Life). Spółka myPhone jest specjalistą na rynku Open Market, gdzie po trzech kwartałach roku 2010 miała ok. 6% udziałów w rynku.

Wyniki sprzedaży spółki myPhone oceniamy jako bardzo satysfakcjonujące. Zarząd TelForceOne dokłada szczególnych starań, aby wspierać kapitałowo rozwój spółki myPhone, gdyż widzimy w niej duży potencjał m.in. z uwagi na wzrastający wciąż popyt na dostarczane przez nią produkty. – mówi Wiesław Żywicki, wiceprezes zarządu Grupy TelForceOne SA.

Koncentracja na serii Simple Life oraz DualSIM, czyli na segmentach, w których czujemy się najmocniejsi, przynosi zamierzone efekty. Dziś możemy powiedzieć otwarcie, iż doskonale znamy potrzeby naszej grupy docelowej.- mówi Radosław Trzeba, wiceprezes zarządu myPhone Sp. z o.o.

Wierzymy, iż prezentowane dziś wyniki sprzedaży naszych aparatów są w dużym stopniu efektem naszej determinacji zwiększania udziału w rynku oraz stałego, konsekwentnego  budowania świadomości marki myPhone – dodaje Radosław Trzeba

W działaniach na rok 2011, spółka nastawiona jest na dalsze zwiększanie świadomości marki oraz udziału w rynku.

W roku 2010 r. spółka myPhone wprowadziła na rynek 17 nowych modeli, w tym 4 aparaty z serii Simple Life oraz 12 o funkcjonalności DualSIM .

A to już wiesz?  Mądrze ustalane opłaty za mobilny Internet mogą znacznie zwiększyć zadowolenie klientów

 

Sprzedaż aparatów myPhone  w roku 2009 i 2010

 

 

1H

2H

 

2009

2010

2009

2010

Sztuki aparatów

35 000

84 110

78 290

116 006

Zmiana %

+ 140,3%

+48,2%

Sztuki aparatów

113 290

200 116

Wzrost r/r

 

+76,6%

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy