Wiadomości branżowe

Telefónica Vivo i Ericsson wprowadzają do Brazylii telewizję nowej generacji

Telefónica Vivo i Ericsson wprowadzają do Brazylii telewizję nowej generacji
Pierwsze zastosowanie nowego chipu wideo firmy Ericsson na rynku Ameryki Łacińskiej umożliwia dostarczanie telewizji za pomocą najbardziej zaawansowanej platformy przetwarzania danych wideoEricsson uczestniczy w pierwszej próbie wprowadzenia technologii 4K w BrazyliiWedług szacunków, 15 miliardów urządzeń obsługujących dane wideo zostanie podłączonych na całym świecie do 2020 r. Liczba kanałów telewizyjnych stale rośnie, klienci wykupują większe pakiety i wkraczamy w epokę telewizji ultra-high-definition (UHDTV). W tym szybko rozwijającym się scenariuszu, największy dostawca usług komunikacyjnych w Brazylii, Telefónica Vivo wybrała rodzinę dekoderów AVP 4000 firmy Ericsson, aby poprawić jakość odbioru telewizji dla swoich klientów w Brazylii. Co więcej, Telefónica Vivo podjęła również próby wprowadzenia na brazylijski rynek technologii 4K.Przy rosnących ilościach treści dostępnych na coraz większą liczbę urządzeń z funkcją wideo, zwiększenie transmisji wideo w istniejących sieciach szerokopasmowych jest konieczne aby zadowolić współczesnych odbiorców telewizji i zapewnić sobie sukces w
  • Pierwsze zastosowanie nowego chipu wideo firmy Ericsson na rynku Ameryki Łacińskiej umożliwia dostarczanie telewizji za pomocą najbardziej zaawansowanej platformy przetwarzania danych wideo
  • Ericsson uczestniczy w pierwszej próbie wprowadzenia technologii 4K w Brazylii
  • Według szacunków, 15 miliardów urządzeń obsługujących dane wideo zostanie podłączonych na całym świecie do 2020 r.

 

Liczba kanałów telewizyjnych stale rośnie, klienci wykupują większe pakiety i wkraczamy w epokę telewizji ultra-high-definition (UHDTV). W tym szybko rozwijającym się scenariuszu, największy dostawca usług komunikacyjnych w Brazylii, Telefónica Vivo wybrała rodzinę dekoderów AVP 4000 firmy Ericsson, aby poprawić jakość odbioru telewizji dla swoich klientów w Brazylii. Co więcej, Telefónica Vivo podjęła również próby wprowadzenia na brazylijski rynek technologii 4K.

Przy rosnących ilościach treści dostępnych na coraz większą liczbę urządzeń z funkcją wideo, zwiększenie transmisji wideo w istniejących sieciach szerokopasmowych jest konieczne aby zadowolić współczesnych odbiorców telewizji i zapewnić sobie sukces w przyszłości. Urządzenie Ericsson AVP 4000 oparte jest na pierwszym profesjonalnym chipie wideo i umożliwia wszystkim nadawcom, dostawcom usług telewizyjnych i operatorom osiągnięcie większej prędkości i wydajności wdrażania nowych usług wideo, które spełniają oczekiwania klientów.

Rafael Sgrott, dyrektor do spraw Wideo i Treści w Telefónica Vivo, mówi: ?Cieszy nas rosnące zapotrzebowanie na nowe i innowacyjne usługi telewizyjne oraz perspektywa niezliczonych możliwości, dlatego też dostarczanie najwyższej jakości usług telewizyjnych jest dla nas kluczowe. Cieszymy się, że w tym bardzo ważnym wyzwaniu firma Ericsson będzie nas wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem.?

Dzięki temu, że wszystkim zastosowaniom, kodekom, rozdzielczościom i profilom dedykowana jest jedna platforma Ericsson AVP, integracja, rozwój, szkolenia, naprawa i modernizacja są łatwiejsze, co znacząco obniża ogólne koszty utrzymania. Oferuje też najwyższą wydajność i największe możliwości w branży w ramach jednej platformy łączącej wszystkie zastosowania, od standardowej rozdzielczości po HD 1080p50/60, 3DTV i UHDTV, oraz wszystkie kodeki, w tym MPEG-2, MPEG-4 AVC i JPEG 2000.

A to już wiesz?  Najlepsze aplikacje za darmo na Samsung GALAXY S5

Sercem wysoce wydajnej platformy kompresji danych wideo Ericsson AVP 4000 jest pierwszy samodzielnie opracowany przez firmę Ericsson chip przetwarzający dane wideo, który steruje najbardziej zaawansowaną platformą w branży telewizyjnej. Umowa z Telefónica Vivo to pierwszy przypadek wdrożenia chipu na rynek Ameryki Łacińskiej i pokazuje, że przemysł akceptuje możliwości chipu w zakresie najwyższej wydajności przetwarzania danych wideo. Chip zapewnia niezbędną wydajność i kontroluje opracowywanie i wdrażanie algorytmów wymaganych do osiągnięcia najwyższej wydajności łączy szerokopasmowych we wszystkich sieciach dostawcy.

Ronaldo Dias, szef działu Kompresji TV, Ameryka Łacińska, Ericsson, mówi: ?To dla Ericssona przełomowy kontrakt ponieważ to pierwsze wdrożenie modelu Ericsson AVP 4000 sterowanego naszym nowym chipem wideo w Ameryce Łacińskiej, oraz pierwszy kontrakt w zakresie przetwarzania danych wideo z Vivo ? co potwierdza naszą długą owocną współpracę z firmą Telefónica. Jesteśmy jedynym dostawcą, który może połączyć dogłębną znajomość zwyczajów konsumentów, wiedzę w dziedzinie sieci, konsultingu i integracji systemów z 20-letnią pozycją lidera w dziedzinie technologii kompresji danych wideo aby pomóc operatorom maksymalnie zwiększyć ich przychody na dynamicznie rozwijającym się rynku mediów.?

Ericsson szacuje, że do roku 2020 podłączonych zostanie 50 miliardów urządzeń z czego 15 miliardów będzie obsługiwało dane wideo. Aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, operatorzy muszą wdrażać nowe usługi i radzić sobie z ograniczeniami narzucanymi przez sieci szerokopasmowe, widma i starsze typy sieci.

Zespół do spraw kompresji w firmie Ericsson jest kluczowy w opracowywaniu rozwiązań, które napędzają transformację telewizji i wielokrotnie został uhonorowany Nagrodą Emmy ? w tym w 2008 r. za przełomowe opracowanie i wdrożenie systemów MPEG-4 AVC w HDTV.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

A to już wiesz?  Netia zapewnia sieć dla ośrodków regionalnych TVN24

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy