Telekomunikacja Polska będzie jednym z partnerów Polskiego Pawilonu narodowego na targach telekomunikacyjnych - ITU TELECOM WORLD 2011 w Genewie. Hasłem przewodnim pawilonu jest “Cyfrowy świat bez barier”. Partner
Telekomunikacja Polska nawiązała współpracę z firmą Crossbeam w zakresie ochrony przed atakami na infrastrukturę sieciową TP oraz jej klientów. Umowa umożliwi w przyszłości tworzenie usług bezpieczeństwa
Nowa Grupa Netia zaprezentowała wyniki finansowe pierwszego kwartału 2012 roku. Grupa osiągnęła 544,3 mln zł przychodów i 133 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Liczba świadczonych usług (RGU) wzrosła o ok. 4 tys., do
Netia Player, multimedialne serce domu, został wzbogacony o serwis SPORT.TVP.PL. Dzięki temu, użytkownicy Telewizji Osobistej Netii, mogą oglądać m.in. transmisje na żywo meczów Euro 2012, materiały wideo, przegląd goli, wywi
Mobilna platforma jest coraz popularniejsza ? liczba uchodźców zarejestrowanych w 2012 roku przekroczyła 120 000, czyli wartość docelową określoną wspólnie przez Refugees United i firmę EricssonJednym z wielu przykładów
Tylko do środy 29 lutego do godziny 12.00 studenci z całej Polski będą mogli zarejestrować się w konkursie Twoja Perspektywa by rywalizować o nagrody w wysokości do 10 tys. zł oraz płatne praktyki i staże w Grupie TP. Organi
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
W odpowiedzi na potrzeby klientów korporacyjnych z różnych branż, największy szwajcarski operator wprowadzi od lata 2012 r. ofertę M2M (komunikacja maszyna-maszyna)Ericsson wprowadza na rynek platformę połączeń
Jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu ?Biznes to Rozmowy?, będzie Dr John J. Scherer, specjalista uznawany na arenie międzynarodowej za pioniera w swojej dziedzinie, zajmujący się szeroko pojętym przywództwem
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o