TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
Podczas tegorocznej edycji kongresu Netii ?Biznes to Rozmowy? gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele firm Microsoft, Ericsson i F-Secure. Opowiedzą m.in. o swoich doświadczeniach zawodowych w międzynarodowych firmach z perspekt
Ericsson wspiera singapurskiego operatora telekomunikacyjnego SingTel przy uruchomieniu pierwszej w Singapurze komercyjnej sieci 4G/LTE.Należące do firmy SingTel sieci 3G zostały zmodernizowane, aby za pomocą technologii Dual
Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich
Z myślą o kibicach przybywających na Euro 2012, Netia przygotowała wyjątkową ofertę dla branży gastronomicznej – „Wi-Fi dla kibiców”. Wraz z dostępem do internetu, właściciele lokali otrzymają bezp�
RAAL-Requisite SR1a – Wstęgowe Monitory NagłowneSłuchawki Raal-Requisite SR1A to pierwsze na świecie nagłowne monitory odsłuchowe, wyposażone w głośniki wykonane w technologii wstęgowej, zapewniając tym samym niespoty
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Certyfikat Top Employers dla firm spełniających najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi przyznano po raz trzeci. Trzeci raz z rzędu w gronie wyróżnionych pracodawców znalazła się również Netia. Firma uzyskała naj
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj