Liczba subskrypcji obsługiwanych przez rozwiązania rozliczeniowe i bilingowe firmy Ericsson przekroczyła 2 miliardyWedług źródeł branżowych oznacza to 31-procentowy udział w światowym rynku subskrypcjiPolscy operatorzy st
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską i Sourcefire Inc. jest bezterminowa i dotyczy między innymi wykrywania zagrożeń i ochrony przed atakami osób trzecich na infrastrukturę sieciową Spółki oraz jej klient&
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
Kompresja MPEG-4 AVC o wysokiej sprawności umożliwi NBC przesyłanie bogatych materiałów z Olimpiady w Londynie (27 lipca – 12 sierpnia 2012 r.)Ericsson zapewni spółce NBC Olympics (należącej do NBC Sports Gr
SSR 8010, nowy produkt z rodziny Smart Services Router 8000, ułatwia elastyczne planowanie przepustowości sieci, pozwala obniżyć całkowite koszty użytkowania i zwiększyć efektywność energetycznąSSR 8010 oferuje skalowal
Zaledwie 7 tys. zł udało się zająć na rachunkach bankowych Długich Rozmów SA komornikowi, wykonującemu sądowe postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń Telekomunikacji Polskiej. Jest to m.in. konsekwencja
Informacja PrasowaWarszawa, 1 sierpnia 2017r. Philips Lumify – kompletne USG w smartfonie!Ofiara wypadku drogowego czeka na pomoc. Chore na grypę dziecko leży w łóżku w pokoju z bólem brzucha. Piłkarz doznaje fatalnej kont
Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s