Hawe, Alcatel-Lucent i TP Teltech zamierzają wspólnie uczestniczyć w realizacji Projektu Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej. W tym celu podpisały umowę o utworzeniu spółki. Projekt Sieci Szerokopasmowej Polski
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
Ericsson będzie głównym integratorem systemu Global Video Platform firmy Telefónica DigitalWdroży swoje systemy wspomagające eksploatację i działalność biznesową (OSS i BSS)Zapewni usługi zarządzane i obsługę całej g
Warszawa, 29.07.2020 r.Informacja prasowaŚrednio co 39 sekund odbywa się atak hakerski na komputery z dostępem do sieci – wynika z danych podanych przez Security Magazine. Jednak nasze cenne firmowe i prywatne informacje mogą z
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
9.08.2022, Warszawa.Retail i FMCG oraz branża produkcyjna największymi odbiorcami usług IT – SoftServe podsumowuje I półrocze 2022Komentarz Volodymira Semenyshyna, prezydenta regionu EMEA w SoftServeVolodymyr Semenyshyn – p
Każde podwojenie szybkości komunikacji szerokopasmowej zwiększa PKB o 0,3%Badanie przeprowadzone przez firmy Ericsson i Arthur D. Little oraz Chalmers University of Technology potwierdza, że wzrost szybkości komunikacji szerok
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K