Netia Player, multimedialne serce domu, został wzbogacony o serwis SPORT.TVP.PL. Dzięki temu, użytkownicy Telewizji Osobistej Netii, mogą oglądać m.in. transmisje na żywo meczów Euro 2012, materiały wideo, przegląd goli, wywi
24 stycznia 2013 r. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych ? RESPECT Index. Nowy skład indeksu będzie obowiązywał od 1 lutego przez rok.W obecnej, VI edycji, znalazło
SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż SamolotJeśli oczekujesz trochę więcej od życia a jednocześnie lubisz prostotę i szaleństwo -to musisz sprawdzić co potrafi SoundBoks 2.A w wielkim skrócie -SoundBoks 2
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
Firma Ericsson opublikowała swój drugi „Raport o ruchu i rynkach” — na temat pulsu społeczeństwa sieciowego — który zawiera prognozę, że do 2017 r. 85% ludności świata znajdzie się w zasi
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
W odpowiedzi na potrzeby klientów korporacyjnych z różnych branż, największy szwajcarski operator wprowadzi od lata 2012 r. ofertę M2M (komunikacja maszyna-maszyna)Ericsson wprowadza na rynek platformę połączeń
Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro