Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich
Od 1 grudnia wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać ze Strefy Korzyści oferującej zniżki od 5 do nawet 40% na zakupy w wybranych sklepach i punktach usługowych. Wystarczy przy zakupie przedstawić bieżącą fakt
Informacja PrasowaWarszawa, 1 sierpnia 2017r. Philips Lumify – kompletne USG w smartfonie!Ofiara wypadku drogowego czeka na pomoc. Chore na grypę dziecko leży w łóżku w pokoju z bólem brzucha. Piłkarz doznaje fatalnej kont
13 grudnia, w 30-tą rocznicę ogłoszenia w Polsce stanu wojennego, premierę telewizyjną będzie miał dokument „Obława” oparty na historii przywódców Solidarności i czołowych polskich opozycjonist&oacut
MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któ
Ericsson wymieniony wśród liderów rynkuPrzejęcie firm Telcordia i ConceptWaveWzmocnienie czołowej pozycji przedsiębiorstwa w obszarze rozwiązań OSSW ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych
Operatorom telekomunikacyjnym rośnie konkurencja ze strony innych firm technologicznych. Odpowiedzią są dedykowane im systemy IT z obszaru zarządzania i wsparcia biznesu, czyli OSS/BSS. Po niedawnym przejęciu Telecordii oraz ka
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Rosnące upowszechnienie smartfonów powoduje nowe wymagania dotyczące jakości sieci i obsługi użytkownikówRozwiązanie Smartphone Network Optimization firmy Ericsson ułatwia operatorom sprostanie tym wyzwaniomOfer
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze