35 wiodących firm z branży energetycznej i ICT, instytuty badawcze i uniwersytety utworzyły międzynarodowe konsorcjum FINSENY (Future INternet for smart ENergY). Jest ono częścią europejskiej inicjatywy Future Internet Public Pr
Wraz ze sfinalizowaniem transakcji nabycia przez Netię Telefonii Dialog oraz Crowley Data Poland, ruszyły prace nad budową silniejszej Nowej Netii. Celem strategicznym tworzącej się Grupy jest osiągnięcie w rentowny spos&o
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Rada Nadzorcza Netia S.A. w dniu 25 kwietnia br. powołała Mirosława Suszka na członka zarządu i Dyrektora Operacyjnego spółki. Mirosław Suszek będzie zarządzał obszarami: obsługi klienta, rozwoju i utrzymania sieci oraz IT.
W ciągu ostatnich 24 godzin Netia zawarła umowy nabycia 100 proc. akcji spółek Telefonia Dialog oraz Crowley Data Poland. Dzięki tym transakcjom Netia zwiększy swój potencjał i umocni pozycję zarówno na rynk
Liczba subskrypcji obsługiwanych przez rozwiązania rozliczeniowe i bilingowe firmy Ericsson przekroczyła 2 miliardyWedług źródeł branżowych oznacza to 31-procentowy udział w światowym rynku subskrypcjiPolscy operatorzy st
Japoński operator SOFTBANK MOBILE wybiera firmę Ericsson do budowy radiowej sieci dostępowej LTE, która będzie obsługiwać największe miasta Japonii, zamieszkałe przez ponad połowę ludności krajuEricsson zmodernizuje
Firma Sony Ericsson stanie się podmiotem zależnym w pełni kontrolowanym przez Sony i zostanie zintegrowana z jego szeroką gamą produktów elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieciTransakcja zapewni r&oacu
Zaledwie 7 tys. zł udało się zająć na rachunkach bankowych Długich Rozmów SA komornikowi, wykonującemu sądowe postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń Telekomunikacji Polskiej. Jest to m.in. konsekwencja
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan