Jesienią 2012 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tematem przewodnim będzie „Integracja – Innowacja – Inspiracja”. Wiedzą i doświadczeniami z uczestnikami po
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
Ericsson we współpracy z super-didżejem i producentem muzycznym Aviciim stworzy pierwszy na świecie przebój metodą crowdsourcingu, wykorzystując nagrania, które od 9 stycznia mogą przysyłać faniStudium przypadku wykazało,
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
7 maja 2018 r.Mechaniczna klawiatura gamingowa z przełącznikami Cherry MX RGB, personalizowaną i podświetlaną plakietką oraz dedykowanymi klawiszami do sterowania mediami podczas rozgrywkiNAJWAŻNIEJSZE CECHY• Mechaniczne pr
Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko
Informacja prasowa Warszawa, 02.10.2018 r.Transition Technologies PSC z certyfikacją Microsoft Mixed Reality PartnerSpółka z nominacją do AR-owych OscarówZadaniem specjalistów z zespołu AR było opracowanie aplikacji na urz�
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu os