Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Firma Ericsson znalazła się na pierwszym miejscu w obszarze rozliczeń w czasie rzeczywistym w opracowanym przez przedsiębiorstwo Analysys Mason dorocznym raporcie dotyczącym udziału w rynku systemów do zarządzania przychodami
Po dwóch i pół roku projekt badawczy EARTH, finansowany częściowo przez Siódmy Program Ramowy Unii Europejskiej (FP7), został pomyślnie zakończony. EARTH (Energy Aware Radio and neTwork tecHnologies) to ambitny, unikatowy pr
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Przełom w technologii przesyłania głosu przez LTEW dn. 23 grudnia 2011 dokonano pomyślnej próby przekazania połączenia głosowego w sieci pomiędzy LTE a WCDMAWykorzystano funkcję SRVCC (Single Radio Voice Call Continu
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Zachowania w trakcie zakupów w sklepach i online łączą się, tworząc zjawisko opisywane jako zakupy in-line39% właścicieli smartfonów w Stanach Zjednoczonych używa ich do wykonywania drobnych płatności, skanowania kodów p
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracownikówPandemia COVID-19 spowodowała, że prawie dwie trzecie firm przeniosło połowę lub więcej swoich pracowników do pracy zdalnej – wynika z badania przeprowadzoneg