Produkty i usługi firmy Ericsson posłużyły do udostępnienia w Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych pierwszych na świecie komercyjnych połączeń głosowych w sieci LTE (voice over LTE ? VoLTE).Na początku sierpnia 2012 r
35 wiodących firm z branży energetycznej i ICT, instytuty badawcze i uniwersytety utworzyły międzynarodowe konsorcjum FINSENY (Future INternet for smart ENergY). Jest ono częścią europejskiej inicjatywy Future Internet Public Pr
Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xi?an, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych Nowy oddział zaspokaja z
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Telewizja Osobista Netii otrzymała wyróżnienie jako Usługa Roku 2011 w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji, towarzyszącemu XII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Podczas XIV Wielkiej Gali Złotyc
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Przez najbliższe 2 lata zasoby polskiego dziedzictwa audiowizualnego zgromadzone przez Narodowy Instytut Audiowizualny będą dostępne w internecie za pomocą nowoczesnej platformy Content Delivery Network (CDN) Netii. Wartość umow
28 lutego zostało wszczęte czynności egzekucyjne wobec spółki Długie Rozmowy S.A., należącej do grupy kapitałowej MNI S.A. Podstawą do tego jest postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie z 13 lutego 2012 r. o zabezpi
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od