Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP.
Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że ko
Informacja prasowa Warszawa, 02.10.2018 r.Transition Technologies PSC z certyfikacją Microsoft Mixed Reality PartnerSpółka z nominacją do AR-owych OscarówZadaniem specjalistów z zespołu AR było opracowanie aplikacji na urz�
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Netia otrzymała tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów 2011” w kategorii „Usługi internetowe”. Nagroda przyznawana jest na podstawie Ogólnopolskiego Badania Preferencji i Postaw K
Oferta multimedialna Telewizji Osobistej Netii powiększyła się o kolejną usługę. Od teraz, poprzez dekoder Netia Player, użytkownicy mogą korzystać z serwisu Music Only On Demand (MOOD) – pierwszego serwisu muzycznego, k
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
AVM wprowadza na rynek nowy router: FRITZ!Box 4040 już dostępny w sprzedażyNowy router FRITZ!Box 4040 Wireless AC: Współpracuje z każdym łączem• Urządzenie może być podłączone do dowolnego modemu kablowego, DSL lub opt
Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n