Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o
Informacja prasowa23 czerwca 2020Matrix AudioNowoczesne audio BEZ kompromisówHistoria Matrix Audio sięga roku 1999, ale faktycznie firma powstała w 2009 roku już jako Matrix Electronic Technology Co., LTD za sprawą
Netia ogłosiła wyniki finansowe za III kw. i okres dziewięciu miesięcy, zakończony 30 września 2012 roku. Przede wszystkim z powodu mniejszej liczby niskomarżowych usług głosowych i dostępu do internetu, Spółka odnotowała
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
13 grudnia, w 30-tą rocznicę ogłoszenia w Polsce stanu wojennego, premierę telewizyjną będzie miał dokument „Obława” oparty na historii przywódców Solidarności i czołowych polskich opozycjonist&oacut
Już w sobotę, 8 września, odbędzie się walka bokserska Tomasza Adamka z Travisem Walkerem o pas federacji IBF North America w wadze ciężkiej. Fani boksu będą mogli obejrzeć galę bokserską na żywo w systemie Pay-Per-View (P
Szerokopasmowa brama sieciowa (Broadband Network Gateway ? BNG), działająca na routerach SSR (Smart Services Router) z serii 8000, pozwala trzykrotnie zwiększyć liczbę obsługiwanych abonentówUmożliwia użytkownikom w domach i
Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws
Informacja prasowa,Warszawa, 19. marca 2018 r.Stylowa doskonałość – skórzane akcesoria do aparatów ekskluzywnej marki Gariz dostępne już w PolsceTradycje najlepszego rzemiosła zaklęte w znakomitej jakości akcesoriach do
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj