Telekomunikacja Polska będzie jednym z partnerów Polskiego Pawilonu narodowego na targach telekomunikacyjnych - ITU TELECOM WORLD 2011 w Genewie. Hasłem przewodnim pawilonu jest “Cyfrowy świat bez barier”. Partner
Ericsson wchodzi na rynek rozwiązań dla centrów przetwarzania danych ? umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie swoim klientom instytucjonalnym usług opartych na przetwarzaniu w chmurze (cloud)Operatorzy uzyskują moż
Cztery dziedziny cyfrowych innowacji, które szczególnie zyskają na wdrożeniu 5GW dyskusji na temat cyfrowych innowacji wiele uwagi poświęca się internetowi rzeczy, przetwarzaniu na brzegu sieci, uczeniu maszynowemu czy sztuczne
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze
2/3 Polaków korzysta z Internetu, jednak aż 1/3 nie widzi takiej potrzeby. Spadła nieco w porównaniu z zeszłym rokiem liczba użytkowników serwisów społecznościowych. Mniej korzystamy też z komunikator
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Ericsson Consumer Lab podaje, że w Polsce użytkownicy mobilnego Internetu stanowią 55% wszystkich internautów. Jest to udział wyższy, niż w Wielkiej Brytanii (43%) i USA (31%). Wśród polskich internautów wid
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za