Zarząd TP i związki zawodowe zawarły nową Umowę Społeczną na lata 2012-2013. Określa ona zasady realizacji postulatów pracowniczych oraz zakres programu odejść dobrowolnych.Nowa umowa jest ofertą globalnego podejśc
31 stycznia br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po
Jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu ?Biznes to Rozmowy?, będzie Dr John J. Scherer, specjalista uznawany na arenie międzynarodowej za pioniera w swojej dziedzinie, zajmujący się szeroko pojętym przywództwem
Telekomunikacja Polska sprzedała firmę PayTel S.A., kwota transakcji wyniosła 5,7 mln zł. Nabywcą jest Comp S.A.PayTel jest spółką świadczącą specjalistyczne usługi na rynku płatności elektronicznych: obsługi pła
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzywi owoców. Freggia prezentuje wyjątkowe urządzenie, k
W IV kwartale 2011 r. wskaźnik globalnej penetracji dla usług mobilnych wyniósł 85%, a liczba subskrypcji tych usług na całym świecie ? ok. 6 miliardówW tym samym kwartale liczba abonentów usług mobilnych osiągnęła ok
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne