Ericsson uzupełnia swoją ofertę stacji RBS 6000 o produkty oparte na technologii małych komórek (small cells), takie jak wielostandardowa stacja RBS pico ze zintegrowanym dostępem Wi-Fi.Wszystkie wielostandardowe produkty RBS f
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że ko
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
31 sierpnia 2017ASUS Republic of Gamers prezentuje najnowszą serię produktów dla graczy na targach IFA 2017Światowa premiera laptopa dla graczy ROG Chimera oraz zakrzywionego monitora gamingowego ROG Strix XG35VQ, a także europe
Firma Sony Ericsson stanie się podmiotem zależnym w pełni kontrolowanym przez Sony i zostanie zintegrowana z jego szeroką gamą produktów elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieciTransakcja zapewni r&oacu
Warszawa, 14.06.2018 r.Informacja prasowaDotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) został zastąpiony 25 maja tego roku przez Inspektora Ochrony Danych (IOD). RODO zmieniło nie tylko nazwę tej funkcji, ale takż
35 wiodących firm z branży energetycznej i ICT, instytuty badawcze i uniwersytety utworzyły międzynarodowe konsorcjum FINSENY (Future INternet for smart ENergY). Jest ono częścią europejskiej inicjatywy Future Internet Public Pr
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z