Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu os
Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii – ogłoszony został konkurs dla
Wszczęcie postępowania egzekucyjnego przeciwko TP w kolejnym kraju przez spółkę DPTG jest jedynie elementem strategii działań PR prowadzonych przez stronę duńską, a mających na celu wywarcie presji na TP oraz są
Ericsson jest dostawcą najwyżej ocenianym przez operatorów w 8 z 10 kryteriów występujących w ankiecie Infonetics 2012 na temat rozwiązań mikrofalowychRespondenci uważają firmę Ericsson za lidera rynku pod względem tec
Tańszy internet dla użytkowników zadowalających się wolniejszym dostępem, ekonomiczne plany telefoniczne – w tym zupełnie nowa oferta stacjonarno-komórkowa, a przede wszystkim jeszcze bardziej atrakcyjne ceny pakietów 3p
Ericsson zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie technologii LTE i HSPA oraz rozszerzoną ofertę rozwiązań HetNetPrzedstawi nowe usługi: Telco Cloud Builder, Smartphone Network Optimization i Managed Services end-
Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.