Od najbliższego weekendu wyłącznie na antenie Orange sport będzie można oglądać wybrane mecze I ligi piłki nożnej. Orange sport pokaże minimum 1 mecz w kolejce. Wybrane mecze będzie można także oglądać w internecie i tel
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
Ericsson odnawia i rozszerza kontrakt z Netią. Czteroletnia umowa dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług. 190 pracowników Netii zostanie przejętych przez firmę Ericsson.
W odpowiedzi na potrzeby klientów korporacyjnych z różnych branż, największy szwajcarski operator wprowadzi od lata 2012 r. ofertę M2M (komunikacja maszyna-maszyna)Ericsson wprowadza na rynek platformę połączeń
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Ericsson wymieniony wśród liderów rynkuPrzejęcie firm Telcordia i ConceptWaveWzmocnienie czołowej pozycji przedsiębiorstwa w obszarze rozwiązań OSSW ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych
Jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu ?Biznes to Rozmowy?, będzie Dr John J. Scherer, specjalista uznawany na arenie międzynarodowej za pioniera w swojej dziedzinie, zajmujący się szeroko pojętym przywództwem
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K