20 marca 2012 roku rada nadzorcza firmy Netia SA powołała jednomyślnie Mirosława Godlewskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki na kolejną, pięcioletnią kadencję. Prezes Zarządu Netii został powołany po raz
Ericsson wniósł pozew o naruszenie praw patentowych przeciwko firmie Samsung, która pomimo dwuletnich negocjacji odmówiła podpisania umowy licencyjnej na warunkach FRAND (ang. Fair, Reasonable and Non-Discriminatory ? sprawiedliw
Od 16 stycznia przed studentami z całej Polski otwiera się perspektywa wygrania do 10 tys. zł, płatnych praktyk i staży w Grupie TP. Organizatorami konkursu są Orange i Telekomunikacja Polska we współpracy z Polskim Stowa
Największa w Polsce giełda winylina Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się największa w Polsce i druga co do wielkości w Europie wystawa urządzeń audio i video – Audio Video Show 2019. Jak co roku goście
Mobilna platforma jest coraz popularniejsza ? liczba uchodźców zarejestrowanych w 2012 roku przekroczyła 120 000, czyli wartość docelową określoną wspólnie przez Refugees United i firmę EricssonJednym z wielu przykładów
TP i Orange zakończyły pomyślnie pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będą świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym. To jeden z najważniejsz
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Operatorom telekomunikacyjnym rośnie konkurencja ze strony innych firm technologicznych. Odpowiedzią są dedykowane im systemy IT z obszaru zarządzania i wsparcia biznesu, czyli OSS/BSS. Po niedawnym przejęciu Telecordii oraz ka
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne