Szansa dla programistów, przedsiębiorstw i każdego, kto ma pomysł na znakomitą aplikacjęKonkurs globalny i kilka konkursów regionalnychPierwsza nagroda to 25 000 EUR, druga 10 000 EUR, a trzecia 5000 EURKonkurs Ericsson A
Z myślą o kibicach przybywających na Euro 2012, Netia przygotowała wyjątkową ofertę dla branży gastronomicznej – „Wi-Fi dla kibiców”. Wraz z dostępem do internetu, właściciele lokali otrzymają bezp�
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xi?an, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych Nowy oddział zaspokaja z
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Od 16 stycznia przed studentami z całej Polski otwiera się perspektywa wygrania do 10 tys. zł, płatnych praktyk i staży w Grupie TP. Organizatorami konkursu są Orange i Telekomunikacja Polska we współpracy z Polskim Stowa
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
Już w najbliższy czwartek, 6 października br. odbędzie się trzecia edycja Kongresu Netii Biznes to Rozmowy. Gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Randi Zuckerberg, siostra założyciela i wieloletnia dyrektor marketingu Face
Dobry zasięg i brak ograniczeń w korzystaniu z Internetu są głównymi czynnikami, decydującymi o wyborze oferty operatora Liderzy Internetu są w sieci prawie codziennie. Częściej, niż pozostali internauci
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne