Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
Zawiera podsumowanie działalności i osiągnięć firmy Ericsson w tej dziedzinie w 2011 r.Przedstawia możliwości rozwiązywania problemów energetycznych, środowiskowych i społecznych przez teleinformatykę.Firma Ericsson opow
Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson (Multiservice Delivery Platform ? MSDP), zapewni w nowych samochodach firmy Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomun
INFORMACJA PRASOWA – 02 luty 2021Kinera & Queen of Audio Słuchawki z Myślą o TobieKinera oraz Queen of Audio – to siostrzane firmy stworzone odpowiednio w 2010 i 2019 roku, któr
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
myPhone – spółka z grupy kapitałowej TelForceOne, producent telefonów komórkowych, posiadający 6% udziału w rynku open market, będzie sprzedawał w 2012 kolejne telefony do sieci Biedronka.Umowa na dost
Najnowsze opracowanie Networked Society City Index firm Ericsson i Arthur D. Little zawiera listę rankingową miast pod względem wykorzystania teleinformatyki dla dobra mieszkańcówTrzy pierwsze miasta na liście, Seul, Sing
Firma Ericsson poszukuje utalentowanych osób do Działu Narzędzi Wspierających Dostarczanie Usług (Service Delivery Tools).Dział SDT wspiera klientów na całym świecie, m.in. Sprint, Vodafone, Airtel, Bharti oraz polskiego ope
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo