Materiały AP ogląda codziennie ponad połowa ludności świataEricsson oferuje elastyczne, przyszłościowe rozwiązania do pierwszego w historii globalnego serwisu informacyjnego w pełnym HDRozwiązania firmy Ericsson do kompres
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Informacja prasowa,Warszawa, 19. marca 2018 r.Stylowa doskonałość – skórzane akcesoria do aparatów ekskluzywnej marki Gariz dostępne już w PolsceTradycje najlepszego rzemiosła zaklęte w znakomitej jakości akcesoriach do
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Dwukrotny wzrost w 12 miesięcy, od II kw. 2010 do II kw. 2011Wśród aktywnych użytkowników zaawansowanych telefonów tygodniowa wielkość ruchu jest podobna niezależnie od używanego systemu operacyjnegoW
Hawe, Alcatel-Lucent i TP Teltech zamierzają wspólnie uczestniczyć w realizacji Projektu Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej. W tym celu podpisały umowę o utworzeniu spółki. Projekt Sieci Szerokopasmowej Polski
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj