Informacja prasowa21/05/2019Swisscom i Telecom Italia w gronie pierwszych klientów Grape Up z branży telekomunikacyjnejGrape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacjiWdrażanie sieci 5G, automaty
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G
Usługa SMS obchodzi 20 rocznicę powstania. Pierwsza wiadomość tekstowa została wysłana 3 grudnia 1992 roku w Wielkiej Brytanii. Ericsson był jednym z kluczowych współautorów tego standardu. Systemy naliczania opłat prepaid (
Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
Netia, wspólnie z firmą Insys, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 23 września! Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zar�
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”,
Produkty i usługi firmy Ericsson posłużyły do udostępnienia w Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych pierwszych na świecie komercyjnych połączeń głosowych w sieci LTE (voice over LTE ? VoLTE).Na początku sierpnia 2012 r
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
Ericsson wchodzi na rynek rozwiązań dla centrów przetwarzania danych ? umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie swoim klientom instytucjonalnym usług opartych na przetwarzaniu w chmurze (cloud)Operatorzy uzyskują moż