Trzeci kwartałDrugi kwartał9 miesięcySEK mld.2011120102Zmiana20111Zmiana2011120102ZmianaSprzedaż netto55.547.517%
Przejęcie wzmocni pozycję firmy Ericsson jako lidera rynku systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową (operations support systems/business support systems — OSS/BSS) oraz zapewni jej czołową po
Około 40% wszystkich telefonów sprzedanych w III kwartale 2012 roku przypada na smartfony. Przewiduje się, że wzrost ruchu danych generowany przez te urządzenia przekroczy średnią dla całego rynku.Ruch danych w sieciach tele
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
Beyond.pl, jedno z największych Data Center w Polsce, jest kolejnym członkiem Data Center Alliance, którego inicjatorem jest Netia. W dzięki temu, w ramach systematycznie poszerzanej inicjatywy, Netia udostępni klientom m.in. komp
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�
Nowy Jork, Sztokholm i Londyn zajęły czołowe miejsca w trzeciej edycji rankingu Networked Society City Index firmy Ericsson pod względem wykorzystania technologii teleinformatycznych w biznesieNie przedsiębiorstwa i instytucje,
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
RAAL-Requisite SR1a – Wstęgowe Monitory NagłowneSłuchawki Raal-Requisite SR1A to pierwsze na świecie nagłowne monitory odsłuchowe, wyposażone w głośniki wykonane w technologii wstęgowej, zapewniając tym samym niespoty
Rada Nadzorcza Netia S.A. w dniu 25 kwietnia br. powołała Mirosława Suszka na członka zarządu i Dyrektora Operacyjnego spółki. Mirosław Suszek będzie zarządzał obszarami: obsługi klienta, rozwoju i utrzymania sieci oraz IT.