Przyspiesza zwrot z inwestycji operatora dzięki ujednoliconej technologii buforowaniaZmniejsza koszty operacyjne dzięki integracji technologii buforowania Akamai, początkowo w bramach routingu stacjonarnego i mobilnego SSR 8000, a
W ciągu ostatnich 24 godzin Netia zawarła umowy nabycia 100 proc. akcji spółek Telefonia Dialog oraz Crowley Data Poland. Dzięki tym transakcjom Netia zwiększy swój potencjał i umocni pozycję zarówno na rynk
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”,
Każda firma, która zamówi kompleksowy pakiet telekomunikacyjny Netia Business Office (BO), dla każdego użytkownika usługi otrzyma bezpłatnie narzędzia z najnowszej oferty komunikacji zintegrowanej Netii – Unif
Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws
Firma Sony Ericsson stanie się podmiotem zależnym w pełni kontrolowanym przez Sony i zostanie zintegrowana z jego szeroką gamą produktów elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieciTransakcja zapewni r&oacu
Ericsson zamierza przejąć dział usług telekomunikacyjnych i medialnych firmy Devoteam, aby umocnić swoją pozycję w dziedzinie usług doradztwa i integracji systemówZespół firmy Ericsson powiększy się o 400 wykwalifikowan
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj