Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Netia – jako pierwszy duży operator telekomunikacyjny w Polsce – uruchomiła stronę internetową w wersji dla urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych i smartfonów), które stanowią coraz wi
Około 40% wszystkich telefonów sprzedanych w III kwartale 2012 roku przypada na smartfony. Przewiduje się, że wzrost ruchu danych generowany przez te urządzenia przekroczy średnią dla całego rynku.Ruch danych w sieciach tele
INFORMACJA PRASOWA – 02 luty 2021Kinera & Queen of Audio Słuchawki z Myślą o TobieKinera oraz Queen of Audio – to siostrzane firmy stworzone odpowiednio w 2010 i 2019 roku, któr
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
Przez najbliższe 2 lata zasoby polskiego dziedzictwa audiowizualnego zgromadzone przez Narodowy Instytut Audiowizualny będą dostępne w internecie za pomocą nowoczesnej platformy Content Delivery Network (CDN) Netii. Wartość umow
Nowa generacja słuchawek z linii Signature wrazz udoskonalonym systemem S-Logic®3Informacja prasowa – 22 października 2021Renomowany niemiecki producent słuchawek z Bawarii, wprowadza nową wersję autorskiego systemu S- Logi
Ericsson zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem przychodów za rok 2011 w segmencie systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową firm telekomunikacyjnych (BSS, OSS i SDP).Z opub
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj