Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Certyfikat Top Employers dla firm spełniających najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi przyznano po raz trzeci. Trzeci raz z rzędu w gronie wyróżnionych pracodawców znalazła się również Netia. Firma uzyskała naj
Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, EricssonJest ich ponad 4 miliony - to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanow
MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któ
Wynalazca technologii Bluetooth, dr Jaap Haartsen, który pracował swego czasu w firmie Ericsson, otrzymał nominację Europejskiego Urzędu Patentowego do nagrody „Wynalazca Roku”Bluetooth to przełomowe zł�
Ericsson zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie technologii LTE i HSPA oraz rozszerzoną ofertę rozwiązań HetNetPrzedstawi nowe usługi: Telco Cloud Builder, Smartphone Network Optimization i Managed Services end-
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K