Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Informacja prasowa29 maja 2019AURALiC Sirius G2Testosteron dla dźwiękuAURALiC zaprezentował na targach Hi-End 2019 nowy dodatek do wielokrotnie nagradzanej i hi-endowej serii G2. Po trzech latach projektowania i wnikliwych test�
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Informacja prasowaWspóładministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstwUnijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla grup przedsiębiors
Każde podwojenie szybkości komunikacji szerokopasmowej zwiększa PKB o 0,3%Badanie przeprowadzone przez firmy Ericsson i Arthur D. Little oraz Chalmers University of Technology potwierdza, że wzrost szybkości komunikacji szerok
Netia, wspólnie z Fon – organizatorem największej na świecie społeczności Wi-Fi – udostępniła swoim klientom bezpłatny dostęp do międzynarodowej sieci hotspotów. Użytkownikami sieci Fon mogą by
Kredyt w wysokości 500 milionów EUR jest przeznaczony na finansowanie prac badawczo-rozwojowych firmy Ericsson nad technologią mobilnej komunikacji szerokopasmowej nowej generacjiEricsson ma opcję wydatkowania środków do kwietn
Zespół pracowników Grupy TP pokonał ponad 600 drużyn zwyciężając w tegorocznym konkursie Global Management Challenge (GMC) - największej na świecie grze biznesowej. Już 18 kwietnia zwycięska drużyna będzie rep
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro