Dostęp do internetu z prędkością do 20 Mb/s za 45,90 zł miesięcznie, a opcja do 50 lub 100 Mb/s za jedyne 65,90 zł miesięcznie. Pakiet internet z Telewizją Osobistą za 79,90 zł miesięcznie oraz usługa Multiroom w atrakcyjn
Oliver Kanzi objął funkcję prezesa firmy Ericsson w Polsce. Zastąpił na stanowisku dotychczasowego szefa firmy ? Staffana Henrikssona, który zarządzał spółką od 2009 roku.Nowy prezes firmy Ericsson w Polsce ukończył busin
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla
Zbliża się 23. edycja wystawy Audio Video ShowDo startu 23. odsłony Audio Video Show zostało mniej niż dwa miesiące. W dniach8-10 listopada loże VIP PGE Narodowego oraz apartamenty luksusowych warszawskich hoteli – Golden Tu
Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws
Cztery dziedziny cyfrowych innowacji, które szczególnie zyskają na wdrożeniu 5GW dyskusji na temat cyfrowych innowacji wiele uwagi poświęca się internetowi rzeczy, przetwarzaniu na brzegu sieci, uczeniu maszynowemu czy sztuczne
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan