W Ostrowcu ?wi?tokrzyskim 144 konsultantów ju? sprzedaje us?ugi Netii. W ci?gu kilku kolejnych miesi?cy zespó? b?dzie liczy? oko?o 300 osób, stanowi?c jeden z wi?kszych centrów telesprzeda?y us?ug dla klientów indywidualnych Netii
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
Telekomunikacja Polska będzie jednym z partnerów Polskiego Pawilonu narodowego na targach telekomunikacyjnych - ITU TELECOM WORLD 2011 w Genewie. Hasłem przewodnim pawilonu jest “Cyfrowy świat bez barier”. Partner
W raporcie jednej z najbardziej renomowanych firm analitycznych, dotyczącym infrastruktur sieciowych opartych na technologii LTE, Ericsson został umieszczony w kwadrancie liderówWyróżnienie to zostało przyznane za kompletnoś�
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G
Ericsson wspiera singapurskiego operatora telekomunikacyjnego SingTel przy uruchomieniu pierwszej w Singapurze komercyjnej sieci 4G/LTE.Należące do firmy SingTel sieci 3G zostały zmodernizowane, aby za pomocą technologii Dual
Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy 2011 roku. W porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego przychody wzrosły o 1 proc. Skorygowany zysk EBITDA za pierwsze dziewięć miesi
Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze