System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti 
     Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac 
     Od 1 grudnia wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać ze Strefy Korzyści oferującej zniżki od 5 do nawet 40% na zakupy w wybranych sklepach i punktach usługowych. Wystarczy przy zakupie przedstawić bieżącą fakt 
     Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K 
      Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2 
      Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p 
     13 grudnia, w 30-tą rocznicę ogłoszenia w Polsce stanu wojennego, premierę telewizyjną będzie miał dokument „Obława” oparty na historii przywódców Solidarności i czołowych polskich opozycjonist&oacut 
      Informacja prasowa Warszawa, 02.10.2018 r.Transition Technologies PSC z certyfikacją Microsoft Mixed Reality PartnerSpółka z nominacją do AR-owych OscarówZadaniem specjalistów z zespołu AR było opracowanie aplikacji na urz� 
     Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju     Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny 
     Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro