Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac
Oferta Nowej Netii została wzbogacona o ekonomiczny dostęp do internetu do 1 Mb/s, który na bazie sieci własnej kosztuje zaledwie 29,90 zł miesięcznie. W takiej samej cenie oferowany będzie również pakiet kanał&oa
9.08.2022, Warszawa.Retail i FMCG oraz branża produkcyjna największymi odbiorcami usług IT – SoftServe podsumowuje I półrocze 2022Komentarz Volodymira Semenyshyna, prezydenta regionu EMEA w SoftServeVolodymyr Semenyshyn – p
INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost
Ta niemiecka marka działająca od prawie 30 lat dała się poznać z najlepszej strony wśród entuzjastów audio na całym świecie. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli, które stały się legendą i do dziś stanowią nie mał
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Lider branży transportu morskiego wyposaży całą swoją flotę w komunikację mobilnąKorzyści: sprawniejsza interakcja ze statkami, prewencyjne rozwiązywanie problemów i szybkie informowanie klientówW ciągu najb
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O