3 Italia zleciła firmie Ericsson transformację i modernizację swojej istniejącej infrastruktury 3G, obejmującej szerokopasmową komórkową sieć dostępową, sieć rdzeniową i sieć transportową, do architektury HS
Astell&Kern – Apple Music + YoutubeLider w branży przenośnego sprzętu nie próżnuje. Dynamicznie rozwija swoją linię odtwarzaczy, przez co chętnych do współpracy nie brakuje.AstellKern to już nie tylko odtwarzacze, t
Tom Ruhan, członek zarządu i Dyrektor ds. Prawnych i Akwizycji Netii, został już po raz trzeci wybrany na przewodniczącego ECTA – największej w Europie organizacji zrzeszającej operatorów alternatywnych i dostawców roz
Data 25 stycznia 2021Epidemia przyspieszyła cyfryzację, a z nią rozwój OZEGDAŃSK – Aż trzy na cztery firmy z branży technologicznej, medialnej, finansowej i telekomunikacyjnej przyspieszyło cyfryzację wskutek epidem
31 stycznia br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla
Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy 2011 roku. W porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego przychody wzrosły o 1 proc. Skorygowany zysk EBITDA za pierwsze dziewięć miesi
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie• W ramach stu podpisanych kontraktów,
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or