Warszawa, 19 września 2017Join the Republic 2017ROG Join the Republic Community Challenge po raz pierwszy zawita do Polski podczas Poznań Game Arena. Przyjedzie tam również mistrz JTR z 2016 roku – Piotr „izak” Skowyrsk
Netia Player, multimedialne serce domu, został wzbogacony o serwis SPORT.TVP.PL. Dzięki temu, użytkownicy Telewizji Osobistej Netii, mogą oglądać m.in. transmisje na żywo meczów Euro 2012, materiały wideo, przegląd goli, wywi
Olaf Parasiewicz, pełniący funkcję Key Account Manager dla PTC (Polska Telefonia Cyfrowa), został mianowany nowym członkiem zarządu w firmie Ericsson.Olaf Parasiewicz niemal całą swoją karierę zawodową związał z firmą Er
Wiedeński Sąd Gospodarczy, orzekając jako sąd I instancji, nie uchylił wyroku częściowego arbitrów z dnia 24 sierpnia 2010 roku w sporze TP i DPTG. Decyzja sądu nie jest prawomocna. Od wydanego dziś orzeczenia, TP przys
Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Indywidualnych w Netii została jedną z pięciu finalistek i otrzymała Nagrodę Publiczności w plebiscycie Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman roku 2010.W trz
Nawet 70 filmowych hitów, takich jak oscarowe „Vicky, Cristina, Barcelona” Woody’ego Allena i „Jak zostać królem” Toma Hoopera, będą mogli bezpłatnie obejrzeć klienci, którz
Netia, operator, który z sukcesem wykorzystał możliwości, związane z uwolnieniem rynku telekomunikacyjnego i RWE Polska, firma energetyczna, należąca do jednego z największych koncernów energetycznych w Europie, rozpoczynaj�
Netia wprowadziła nowy pakiet usług „Internet i Telefon w stałej cenie dla Firm”. Oferta skierowana do małych firm to m.in. jeden z najtańszych na rynku dostępów do internetu (w pakiecie już za 29,90 zł netto
Ericsson jest dostawcą najwyżej ocenianym przez operatorów w 8 z 10 kryteriów występujących w ankiecie Infonetics 2012 na temat rozwiązań mikrofalowychRespondenci uważają firmę Ericsson za lidera rynku pod względem tec
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj