W Ostrowcu ?wi?tokrzyskim 144 konsultantów ju? sprzedaje us?ugi Netii. W ci?gu kilku kolejnych miesi?cy zespó? b?dzie liczy? oko?o 300 osób, stanowi?c jeden z wi?kszych centrów telesprzeda?y us?ug dla klientów indywidualnych Netii
Maciej Witucki, Prezes Grupy TP został wyróżniony Platynową Anteną Świata Telekomunikacji. Tytuł Menedżera Roku zdobył Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych. Ponadto Telekomunikacja Polska otrzymała Złote
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w
Z myślą o kibicach przybywających na Euro 2012, Netia przygotowała wyjątkową ofertę dla branży gastronomicznej – „Wi-Fi dla kibiców”. Wraz z dostępem do internetu, właściciele lokali otrzymają bezp�
W IV kwartale 2011 r. wskaźnik globalnej penetracji dla usług mobilnych wyniósł 85%, a liczba subskrypcji tych usług na całym świecie ? ok. 6 miliardówW tym samym kwartale liczba abonentów usług mobilnych osiągnęła ok
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Usługa SMS obchodzi 20 rocznicę powstania. Pierwsza wiadomość tekstowa została wysłana 3 grudnia 1992 roku w Wielkiej Brytanii. Ericsson był jednym z kluczowych współautorów tego standardu. Systemy naliczania opłat prepaid (
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj