Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Netia – jako pierwszy duży operator telekomunikacyjny w Polsce – uruchomiła stronę internetową w wersji dla urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych i smartfonów), które stanowią coraz wi
Czwarty kwartałTrzeci kwartałCały rokSEK mld.20111)20102)Zmiana20111)Zmiana20111)20102)ZmianaSprzedaż netto63.762.81%55.515%226.9203.312%Marża brutt
Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymiObie strony wycofują wszystkie powództwa sądoweZTE podpisuje umowę w sprawie opłat licencyjnych dotyczących pewnych patentów firmy EricssonW kwietniu
Nawet 70 filmowych hitów, takich jak oscarowe „Vicky, Cristina, Barcelona” Woody’ego Allena i „Jak zostać królem” Toma Hoopera, będą mogli bezpłatnie obejrzeć klienci, którz
PRZYNIEŚ WŁASNY INTERNET DO PRACYAby pozostać w kontakcie ze swoimi sieciami przyjaciół przez cały dzień, pracownicy przynoszą do pracy własne smartfony z prywatnie wykupioną subskrypcją oraz ulubionymi aplikacjami i us�
Firma Ericsson znalazła się na pierwszym miejscu w obszarze rozliczeń w czasie rzeczywistym w opracowanym przez przedsiębiorstwo Analysys Mason dorocznym raporcie dotyczącym udziału w rynku systemów do zarządzania przychodami
Telekomunikacja Polska sprzedała firmę PayTel S.A., kwota transakcji wyniosła 5,7 mln zł. Nabywcą jest Comp S.A.PayTel jest spółką świadczącą specjalistyczne usługi na rynku płatności elektronicznych: obsługi pła
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr