Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycj
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
RAAL-Requisite SR1a – Wstęgowe Monitory NagłowneSłuchawki Raal-Requisite SR1A to pierwsze na świecie nagłowne monitory odsłuchowe, wyposażone w głośniki wykonane w technologii wstęgowej, zapewniając tym samym niespoty
Zarząd TP i związki zawodowe zawarły nową Umowę Społeczną na lata 2012-2013. Określa ona zasady realizacji postulatów pracowniczych oraz zakres programu odejść dobrowolnych.Nowa umowa jest ofertą globalnego podejśc
Dzisiaj 13 lutego o godzinie 11:00 miał miejsce pierwszy start europejskiej rakiety Vega, która wyniosła na orbitę satelity LARES i ALMASat-1 oraz siedem małych CubeSatów, z których jeden to PW-Sat. Polski sate
Nowe usługi dostępne w rozszerzonej ofercie Ericsson M-commerce ułatwią wprowadzenie usług handlu elektronicznego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (M-commerce) nowej generacjiRozwiązania Ericsson M-commerce ułatwią opera
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne