Mobilna platforma jest coraz popularniejsza ? liczba uchodźców zarejestrowanych w 2012 roku przekroczyła 120 000, czyli wartość docelową określoną wspólnie przez Refugees United i firmę EricssonJednym z wielu przykładów
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
Grono osób korzystających z FotoKasy czyli jedynej w Polsce usługi, umożliwiającej realizację przelewów poprzez skanowanie kodów 2D, dostępnej w aplikacji Citi Mobile, powiększyło się o klientów firmy Netia. Od stycznia,
Warszawa, 25 stycznia 2018 r. Podczas wyjazdu zimowego warto zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych. W jaki sposób można zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami związanymi z kradzieżą i wykorzystaniem naszych da
Rok 2011 dobiegł końca. Dział Ericsson ConsumerLab określił główne trendy konsumenckie (prowadząc badania również w Polsce), które będą występować w roku 2012 i w latach następnych. Do najważniejszych
Ericsson, Djibouti Telecom, Ministerstwo Telekomunikacji i Ministerstwo Edukacji ogłaszają inaugurację projektu Connect To Learn1300 uczniów i nauczycieli ma dostęp do laptopów, projektorów, szkoleń, komunikacji szerokopasmow
Ericsson Consumer Lab podaje, że w Polsce użytkownicy mobilnego Internetu stanowią 55% wszystkich internautów. Jest to udział wyższy, niż w Wielkiej Brytanii (43%) i USA (31%). Wśród polskich internautów wid
INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne