INFORMACJA PRASOWA26 marca 2018ANNIVERSARY LIMITED EDITIONPod koniec 2012 roku Fostex zaprezentował słuchawki TH-900, flagowy model audiofilski tego producenta.Była to konstrukcja typu zamkniętego, z unikalnym przetwornikiem z
Szerokopasmowa brama sieciowa (Broadband Network Gateway ? BNG), działająca na routerach SSR (Smart Services Router) z serii 8000, pozwala trzykrotnie zwiększyć liczbę obsługiwanych abonentówUmożliwia użytkownikom w domach i
Ponad 8 tys. złotych pensji i kolejki po usługi specjalistów – rynek programistów w PolsceMałe firmy, które nie potrzebują programistów na co dzień lub nie mogą pozwolić sobie na ich zatrudnienie, korzystają zwykle z us�
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycj
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Orange sport jest już w ofercie ponad 50 sieci kablowych. Liczba widzów mogących oglądać ten kanał wzrosła dzięki temu o ponad 430 tysięcy. Orange sport mogą już oglądać klienci zarówno największych sie
SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż SamolotJeśli oczekujesz trochę więcej od życia a jednocześnie lubisz prostotę i szaleństwo -to musisz sprawdzić co potrafi SoundBoks 2.A w wielkim skrócie -SoundBoks 2
Nowy Jork, Sztokholm i Londyn zajęły czołowe miejsca w trzeciej edycji rankingu Networked Society City Index firmy Ericsson pod względem wykorzystania technologii teleinformatycznych w biznesieNie przedsiębiorstwa i instytucje,
Lider branży transportu morskiego wyposaży całą swoją flotę w komunikację mobilnąKorzyści: sprawniejsza interakcja ze statkami, prewencyjne rozwiązywanie problemów i szybkie informowanie klientówW ciągu najb