Ericsson zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem przychodów za rok 2011 w segmencie systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową firm telekomunikacyjnych (BSS, OSS i SDP).Z opub
Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich
Ericsson łączy siły z fundacją PeaceEarth Foresta WhitakeraEricsson zapewni mobilny, szerokopasmowy dostęp do Internetu, komputery i szkolenia teleinformatyczne dla młodzieży w strefach konfliktówInformacje o tej inicjatywie
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Ericsson we współpracy z super-didżejem i producentem muzycznym Aviciim stworzy pierwszy na świecie przebój metodą crowdsourcingu, wykorzystując nagrania, które od 9 stycznia mogą przysyłać faniStudium przypadku wykazało,
Walka z wykluczeniem cyfrowym, bezpieczeństwo korzystania z nowych technologii oraz minimalizowanie wpływu działalności firmy na środowisko naturalne - to najważniejsze wyzwania społeczne, które stoją przed Grupą TP i c
Klienci Grupy TP korzystający z bankowości elektronicznej będą mogli wkrótce uregulować swoje faktury jednym kliknięciem - dzięki usłudze Invoobill. Grupa TP podpisała umowę z Krajową Izbą Rozliczeniową i zaoferuje
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
Ciało człowieka może być częścią sieci telekomunikacyjnej. Wystarczy wziąć telefon komórkowy do jednej ręki, drugą dłoń umieścić na wybranym urządzeniu — i już można z dużą szybkością wysyłać i odbi
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or