42% osób chce samodzielnie decydować, co i kiedy oglądaćo 67% wzrosła rok do roku liczba osób korzystających z odtwarzaczy multimedialnych (tj. AppleTv, Boxee)Rodzice adaptują technologię Video on Demand (VOD) w identycznym
Ericsson zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie technologii LTE i HSPA oraz rozszerzoną ofertę rozwiązań HetNetPrzedstawi nowe usługi: Telco Cloud Builder, Smartphone Network Optimization i Managed Services end-
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Każde podwojenie szybkości komunikacji szerokopasmowej zwiększa PKB o 0,3%Badanie przeprowadzone przez firmy Ericsson i Arthur D. Little oraz Chalmers University of Technology potwierdza, że wzrost szybkości komunikacji szerok
Łączność satelitarna BGAN wspiera prace inżynieryjne Armii Amerykańskiej oraz wzmacnia morale żołnierzy przebywających w Iraku i Afganistanie. Dwa nowe rządowe kontrakty przyznane partnerom Inmarsat pokazują szeroki zakres u
Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski. TUI Poland, jedno z największych biur podróży na na
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
Zbliża się 23. edycja wystawy Audio Video ShowDo startu 23. odsłony Audio Video Show zostało mniej niż dwa miesiące. W dniach8-10 listopada loże VIP PGE Narodowego oraz apartamenty luksusowych warszawskich hoteli – Golden Tu
Zespół pracowników Grupy TP pokonał ponad 600 drużyn zwyciężając w tegorocznym konkursie Global Management Challenge (GMC) - największej na świecie grze biznesowej. Już 18 kwietnia zwycięska drużyna będzie rep
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd