Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n
Przełom w technologii przesyłania głosu przez LTEW dn. 23 grudnia 2011 dokonano pomyślnej próby przekazania połączenia głosowego w sieci pomiędzy LTE a WCDMAWykorzystano funkcję SRVCC (Single Radio Voice Call Continu
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
Jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu ?Biznes to Rozmowy?, będzie Dr John J. Scherer, specjalista uznawany na arenie międzynarodowej za pioniera w swojej dziedzinie, zajmujący się szeroko pojętym przywództwem
3 Italia zleciła firmie Ericsson transformację i modernizację swojej istniejącej infrastruktury 3G, obejmującej szerokopasmową komórkową sieć dostępową, sieć rdzeniową i sieć transportową, do architektury HS
Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro
24 stycznia 2013 r. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych ? RESPECT Index. Nowy skład indeksu będzie obowiązywał od 1 lutego przez rok.W obecnej, VI edycji, znalazło
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne