Od najbliższego weekendu wyłącznie na antenie Orange sport będzie można oglądać wybrane mecze I ligi piłki nożnej. Orange sport pokaże minimum 1 mecz w kolejce. Wybrane mecze będzie można także oglądać w internecie i tel
Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody – tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobo
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Komunikat prasowy Kraków, 21 września 2020 r.Michał Sosin, nowy Członek Zarządu wesprze MedApp w dalszej komercjalizacji i rozwoju produktów Rada Nadzorcza MedApp S.A. – polskiej spółki technologiczno-medyczn
Firma Sony Ericsson stanie się podmiotem zależnym w pełni kontrolowanym przez Sony i zostanie zintegrowana z jego szeroką gamą produktów elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieciTransakcja zapewni r&oacu
Cieszący się dużą popularnością konkurs Netii na nowe reklamy Telewizji Osobistej, został rozstrzygnięty. Ogłoszenie wyników i prezentacja zwycięskich filmów, nastąpi 9 stycznia 2012 r. o godz. 19.32 na antenie
Ericsson zamierza przejąć dział usług telekomunikacyjnych i medialnych firmy Devoteam, aby umocnić swoją pozycję w dziedzinie usług doradztwa i integracji systemówZespół firmy Ericsson powiększy się o 400 wykwalifikowan
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw