7 maja 2018 r.Mechaniczna klawiatura gamingowa z przełącznikami Cherry MX RGB, personalizowaną i podświetlaną plakietką oraz dedykowanymi klawiszami do sterowania mediami podczas rozgrywkiNAJWAŻNIEJSZE CECHY• Mechaniczne pr
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Ericsson przejmuje 100% akcji firmy ConceptWave, która ma centralę w Toronto i zatrudnia 170 pracownikówJedne z najlepszych na świecie systemów zarządzania zamówieniami i katalogiem produktów wzmocnią ofertę OSS i BSS firmy
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so
Rok 2011 dobiegł końca. Dział Ericsson ConsumerLab określił główne trendy konsumenckie (prowadząc badania również w Polsce), które będą występować w roku 2012 i w latach następnych. Do najważniejszych
Dobry zasięg i brak ograniczeń w korzystaniu z Internetu są głównymi czynnikami, decydującymi o wyborze oferty operatora Liderzy Internetu są w sieci prawie codziennie. Częściej, niż pozostali internauci
Certyfikat Top Employers dla firm spełniających najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi przyznano po raz trzeci. Trzeci raz z rzędu w gronie wyróżnionych pracodawców znalazła się również Netia. Firma uzyskała naj
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Mikołaj Skipietrow jest absolwentem wydziału Elektroniki, oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pierwsze doświadczenia biznesowe zdobywał w połowie lat 90-tych w Hong Kongu. Następnie uczestniczył we wprowadzeniu Samsu
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan