Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson (Multiservice Delivery Platform ? MSDP), zapewni w nowych samochodach firmy Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomun
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
TP i Orange zakończyły pomyślnie pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będą świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym. To jeden z najważniejsz
Nowoczesna sieć światłowodowa Netii połączyła regionalne ośrodki stacji TVN24 z główną siedzibą w Warszawie. Realizacja tego projektu umożliwia przesyłanie materiałów z Ośrodków Regionalnych kanału TVN24 w wysokiej ro
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Informacja Prasowa10 lutego 2021ALO Audio PILOT – Niesamowity kawałek kabelka z MQAAmerykański producent ALO Audio przyzwyczaił nas do tego, że swoją ofertę kieruje do klientów oczekujących dużych wrażeń i solidnej jak
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Od 1991 r. wartość aktywów zgromadzonych na rachunku Pracowniczego Funduszu Emerytalnego TP przekroczyła 900 mln złotych. PTE TP jest największe na polskim rynku – ma najwięcej członków i najwyższy kapitał.
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze