Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
TP Invest, spółka z Grupy TP, kupiła za 12,0 mln złotych pakiet 34 proc. akcji operatora lokalnego Telefony Podlaskie. W efekcie transakcji TP Invest została właścicielem 89 proc. akcji spółki.Na aukcji zorganizo
Netia wprowadziła nowe warianty Mobilnego Internetu. Do dotychczasowych pakietów dodano nowe z limitami do 10 i 20 GB transferu oraz przepływności do 4 Mbit/s. Wprowadzono też nową usługę dodatkową – Transfer Nocny
Warszawa, 15 lutego 2018 r. — Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, ogłasza 8. edycję globalnego konkursu dla studentów „Go Green in the City”. Celem tej inicjatywy jest wyróż
Informacja prasowa 23/07/2019Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez GoogleGrape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacjiW czerwcu minęło 5 lat kiedy to Google oficjalnie ogłosił otwarci
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro
62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p