27 lutego br. rusza kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się – znany ze wcześniejszej współpracy z
Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski. TUI Poland, jedno z największych biur podróży na na
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Szansa dla programistów, przedsiębiorstw i każdego, kto ma pomysł na znakomitą aplikacjęKonkurs globalny i kilka konkursów regionalnychPierwsza nagroda to 25 000 EUR, druga 10 000 EUR, a trzecia 5000 EURKonkurs Ericsson A
Podczas uroczystej Gali Mobility Trends 2012, która miała miejsce 23 stycznia w warszawskim Teatrze Capitol, rozdane zostały nagrody rynku telekomunikacyjnego i nowych technologii ? ?Złoty Bell?. Netia i jej usługa Netia Fon, umo�
Ericsson wspiera singapurskiego operatora telekomunikacyjnego SingTel przy uruchomieniu pierwszej w Singapurze komercyjnej sieci 4G/LTE.Należące do firmy SingTel sieci 3G zostały zmodernizowane, aby za pomocą technologii Dual
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.? Uważam,
Kompresja MPEG-4 AVC o wysokiej sprawności umożliwi NBC przesyłanie bogatych materiałów z Olimpiady w Londynie (27 lipca – 12 sierpnia 2012 r.)Ericsson zapewni spółce NBC Olympics (należącej do NBC Sports Gr
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan