Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
TP i Orange zakończyły pomyślnie pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będą świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym. To jeden z najważniejsz
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
TP Invest, spółka z Grupy TP, kupiła za 12,0 mln złotych pakiet 34 proc. akcji operatora lokalnego Telefony Podlaskie. W efekcie transakcji TP Invest została właścicielem 89 proc. akcji spółki.Na aukcji zorganizo
Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki fra
2/3 Polaków korzysta z Internetu, jednak aż 1/3 nie widzi takiej potrzeby. Spadła nieco w porównaniu z zeszłym rokiem liczba użytkowników serwisów społecznościowych. Mniej korzystamy też z komunikator